loading...
فروشگاه
خودم بازدید : 521 شنبه 03 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 


قیمت : 525000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 


قیمت صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001


 


صندلی چهارپایه شو

با خرید این محصول علاوه بر این‌که شما یک صندلی چوبی زیبا در منزل خود خواهید داشت، هر زمان اراده کنید و به راحتی می‌توانید یک نردبان مقاوم و مطمئن در اختیار داشته باشید. همچین با داشتن این محصولی دیگر نیازی به پنهان کردن نردبان در آپارتمان‌ها نیست.

یکی از بهترین راه‌های نشستن، حالتی است که کمر نسبت به نشیمنگاه مقداری زاویه داشته باشد تا فشار کمتری به کمر وارد شود. با توجه به تمام این مسائل، صندلی «ثمین» به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که راحتی بیشتری را تجربه کنید. لازم به ذکر است که ابعاد نشیمنگاه این صندلی 36 × 38  سانتی‌متر و ابعاد پشتی صندلی برابر با 44 × 34 سانتی‌متر است.

در ساخت این محصول از اسکلت فلزی استفاده شده است. وجود این آلیاژ فلزی موجب بالا رفتن استحکام این صندلی شده است. با وجود این ویژگی می‌توان انتظار داشت که محصول قابلیت تحمل وزن بالایی داشته باشد؛ از سویی دیگر این آلیاژ فلزی مقاومت بالایی دربرابر خوردگی داشته و طول عمر بالایی دارد. این ساختار فلزی در انتها به چهار پایه‌ی فلزی ختم می‌شود. این پایه‌ها ایستایی بالایی به صندلی بخشیده است. همچنین همان‌طور که در تصویر کالا مشاهده می‌کنید در زیر هر پایه یک لاستیک مشکی قرار دارد که از لیز خوردن صندلی جلوگیری می‌کند.

 

 

لازم به‌ ذکر است که یک نردبان باید دارای پایداری مناسبی باشد تا فردی که از آن استفاده می‌کند بتواند تعادل خود را حفظ کند که در بالای آن احساس خطر نداشته باشد. این فاکتور مهم در برند ثمین رعایت شده است. گفتنی است که ارتفاع آخرین پله آن 80 سانتی‌متر بوده است.

 

 

 لازم به ذکر است که نشیمنگاه  و قسمتی از تکیه‌گاه این صندلی از چوب ساخته شده است. شاید همین امر موجب نگرانی شما باشد که مکان شکستن آن بیشتر است ولی به صورت کامل به بدنه‌ی فلزی آن متصل شده است تا فشارهای واردشده بر آن باعث جدا‌شدن چوب از بدنه‌ی صندلی نشود.

امروزه صندلی‌ چهارپایه شو مختلفی را تحت عنوان برند‌های متفاوت در بازار می‌بینیم. با این حال چیزی که بیشتر از همه مورد توجه قرار دارد، کیفیت آن است. قطعا انتخاب محصول شماره ثبت داشته باشد مورد اعتمادتر است. بودن قابلیت استفاده در دو حالت صندلی به نردبان و ساختار تاشواز خصوصیات مهم صندلی چهارپایه «ثمین» مدل «001» محسوب می‌شوند که آن را به انتخابی مطلوب برای فضاهای داخلی و خارجی تبدیل شده است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


محصول فوق یکی از تولیدات بسیار کاربردی شرکت ثمیین بوده که از آن می‌توان به عنوان صندلی، چهارپایه و نردبان استفاده کرد. این محصول طراحی زیبا و مناسبی داشته و از استحکام بالایی برخوردار است. فریم اصلی این صندلی فلزی بوده و برای بخش‌های دیگر آن از چوب استفاده شده است. در صورتی که این محصول به عنوان صندلی مورد استفاده قرار گیرد ابعادی برابر 36 × 34 × 78 سانتی‌متری دارد. در صورت تبدیل کردن این صندلی به نردبان (چهارپایه)، یک نردبان محکم با 4 پله در اختیار خواهید داشت. ارتفاع آخرین پله‌ی این محصول 80 سانتی‌متر است. در مورد استحکام این محصول نیز می‌توانیم بگوییم که علی‌رقم ابعاد کوچکی که دارد قادر است وزنی 150 کیلوگرمی را تحمل کند. این صندلی نردبان‌شو دارای پایه‌های ضدلغزش بوده و از ایستایی خوبی برخوردار است. در صورت عدم نیاز به این محصول می‌توانید آن را تا کنید تا فضای زیادی اشغال نکند.


 



تصاویر بیشتر


 



صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001
صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001
صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001
صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001
صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001


 


 























































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مشخصات، قیمت و خرید صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 | ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 و قیمت انواع صندلی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های صندلی متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.




قیمت و خرید صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 - دینگولند





خرید اینترنتی صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 و قیمت انواع صندلی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های صندلی متفرقه با بهترین قیمت در دینگولند.





لیست قیمت صندلی چهارپایه شو ثمیین مدل 001 | ترب





صندلی چهارپایه شو ثمیین مدل 001. ۵۲۵٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی. دیجیکالا. صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001. گارانتی اصالت و ...





صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 فروشندگان و قیمت صندلی





... درصورت مشاهده هرگونه تخلف فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهید. مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 وضعیت: نا موجود.





صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 ⋆ فروشگاه اینترنتی ...





۶ روز پیش - خرید صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001. قیمت : 525000 تومان. برند : Miscellaneous. خرید پستی صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001. قیمت صندلی ...





صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001





صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001محصول فوق یکی از تولیدات بسیار کاربردی شرکت ثمیین بوده که از آن می توان به عنوان صندلی، چهارپایه و نردبان استفاده کرد.





خرید ارزان صندلی نردبان شو ثمیین جدید [تخفیف ویژه] قیمت ...





صندلی نردبان شو ثمیین جدید با فریم اصلی فلزی بوده و برای بخش‌های دیگر آن از چوب ... صندلی جهانتاب مدل Peni سفید جدید متناسب با قد هر فرد بین 60 تا 80 ...
وارد نشده: 001 ‏| باید شامل این عبارت باشد: 001





لیست قیمت 39 مدل صندلی کافی شاپ فانتزی و خاص + لینک ...







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی۲۱ آذر ۱۳۹۸ - همانطور که اطلاع دارید صندلی کافی شاپ در جنس‌‌های گوناگون چوبی، فلزی و پلاستیکی و یا حتی تلفیقی ... خرید صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001.




مشخصات، قیمت و خرید صندلی مدل Z-001 | دیجی‌کالا - Digikala





خرید اینترنتی صندلی مدل Z-001 و قیمت انواع صندلی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های صندلی متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.





صندلی اداری کپ آرایشگاهی مدل koop lagani-001 - فروشگاه ...





خرید اینترنتی صندلی اداری کپ آرایشگاهی مدل koop lagani-001 و قیمت انواع صندلی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های صندلی متفرقه با بهترین ...





صندلی نردبان شو مدل ناوک | قیمت و خرید صندلی و میز تاشو ...





جدیدترین مدل‌های صندلی نردبان شو و نیمکت میز تاشو با بهترین قیمت. ... صندلی نردبان شو مدل ناوک. شناسه محصول: ناوک دسته: صندلی آویز برچسب: صندلی نردبان شو.
وارد نشده: ثمیین ‏001





جدید بلاگ | دانلود عکس بازی آهنگ فیلم کلیپ کتاب اخبار ...





۱۲ دی ۱۳۹۸ - ... جزییات محصول صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 صندلی نردبان شو ثمیین مدل 001 ۵ عدد در انبار باقیست ۵۸۹,۰۰۰ ...





جستجو - 20دکور





جستجو. ضوابط جستجو: همه دسته بندی ها, آسمان مجازی, تابلو و قاب عکس, تابلوهای انتزاعی, تابلوهای برجسته, قاب عکس, جهیزیه, طرحهای برنزی, طرحهای طلایی, طرحهای ...





لوازم جانبی پخش کننده موسیقی پرتابل ام پی تیری مدل 001 | ...





لوازم جانبی پخش کننده موسیقی پرتابل ام پی تیری مدل 001 ، قیمت آنلاین ، Gheymat Online ، ملزومات و تجهیزات پخش کننده موسیقی پرتابل ام پی تیری مدل 001 ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو