loading...
فروشگاه
خودم بازدید : 83 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید صندلی تاشو بالینکو مدل C1 


قیمت : 650000 تومان


برند : Ballinco


خرید پستی صندلی تاشو بالینکو مدل C1 


قیمت صندلی تاشو بالینکو مدل C1 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



صندلی تاشو بالینکو مدل C1


 


صندلی تاشو بالینکو مدل C1

دور شدن از طبیعت حاصل زندگی ماشینی است که ما انسان‌ها به آن تن داده‎‌ایم. طبیعت نقش بسیار مهمی در سلامت روان و روحیه‌ی افراد داشته و اگر غرق دنیای ماشینی شویم و در میان مشغله‌های کاری و فکری خود فرو رویم نمی‌توانیم زندگی سالمی را تجربه کنیم؛ از این‌رو باید زمانی را هرچند کوتاه در طبیعت باشیم و از روزمرگی و مشغله‌ها فاصله بگیریم. نشستن و نگاه کردن به طبیعت یکی از کارهای لذت‌بخش است که در کاهش میزان استرس نقش به‌سزایی دارد. برای این منظور می‌توانید از صندلی‌های سفری و تاشو استفاده کنید. این صندلی‌ها قابل حمل هستند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، از سویی دیگر اگر طراحی مناسبی داشته باشند کاربر می‌تواند به خوبی روی آن‌ها استراحت کند. محصول فوق یکی از انواع این صندلی‌ها بوده که دارای ویژگی‌های مذکور است. این صندلی تاشو مدل C1 نام دارد و می‌توانید از آن برای پیک‌نیک، بالکن، پشت بام، حیاط و دیگر محیط‌ها استفاده کنید. این صندلی تاشو را شرکت «بالینکو» (Ballinco) تولید می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید از طبیعت لذت بیشتری ببرید.

شرکت بالینکو نامی آشنا در صنعت تولید انواع سرویس خواب، مبلمان، کمد و سایر لوازم دکوراتیو برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. این شرکت تجربه‌ای بیش از یک دهه داشته و تا امروز به کمک نیروی متخصص خود و با تکیه بر دانش و تجربه‌ی بالایی که کسب کرده، محصولات باکیفیت و متنوعی را تولید نموده است. شرکت بالینکو با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات توانسته در میان رقبای داخلی و خارجی خود حرفی برای گفتن داشته باشد و از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در محصولات تولیدی خود استفاده کند. برای این شرکت جلب رضایت مشتری در وهله‌ی اول قرار داشته و این موضوع موجب شده تا علاوه‌بر توجه به کیفیت محصولات تولیدی و قیمت عرضه‌ی آن‌ها، خدمات پس از فروش مناسبی را برای کالاهای خود درنظر گیرد.

راحتی یکی از ویژگی‌های بارز این محصول بوده که موجب محبوبیت آن شده است. این صندلی تاشو به‌شکلی طراحی شده که بدن فرد در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرد. این وضعیت برای نشستن و احساس راحتی بسیار مناسب بوده، از سویی دیگر می‌توانید به خوبی روی صندلی چرت بزنید.

شرکت بالینکو این محصول را در رنگ‌های شاد و زیبایی عرضه کرده است؛ از این‌رو می‌توانید باتوجه به سلیقه‌ی خود و خانواده، صندلی‌هایی دوست‌داشتنی تهیه کنید. رنگ‌بندی این صندلی‌های تاشو مربوط به بخش پارچه‌ای آن‌ها بوده و قسمت‌های دیگر صندلی‌ها مشابه یکدیگر است.

این صندلی ساختار بسیار ساده‌ای داشته و از دو بخش اصلی تشکیل شده که شامل بخش فریم و بخش نشیمن می‌شوند. فریم برای صندلی‌های تاشو اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر طراحی صندلی تاشو نامناسب باشد ممکن است فضای زیادی را اشغال کند، حمل آن دشوار باشد، بیش از حد سنگین باشد، استحکام بالایی نداشته باشد و زاویه‌ی قرارگیری آن مناسب نباشد. در محصول فوق برای تهیه‌ی فریم صندلی از فلز با آبکاری باکیفیت استفاده شده است. این فریم فلزی استحکام بالایی دارد و از آنجایی که توخالی است صندلی وزن زیادی نداشته و حمل آن آسان خواهد بود. پهنای پایه‌ی این صندلی زیاد بوده تا محصول از ایستایی خوبی برخوردار باشد و فرد تعادل خود را از دست ندهد. این فریم از سه بخش تشکیل شده که شامل دو مستطیل فلزی و یک دایره‌ی فلزی می‌شود. قرارگیری این سه بخش و نحوه‌ی اتصالشان به هم، در کنار پارچه‌ی نگهدارنده‌ی این صندلی، موجب شده تا پایه‌ها در اثر نیروی وزن از یکدیگر فاصله نگیرند.

آبکاری مناسب میله‌های فلزی موجب شده تا این صندلی در شرایط نامطلوب جوی مقاومت مناسبی داشته باشد و به‌راحتی دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نشود. این آبکاری علاوه‌بر خاصیت محافظتی که دارد باعث شده تا این صندلی تاشو ظاهر زیباتری پیدا کند.

این محصول دارای دسته‌ی مجزایی نبوده اما از فریم دایره‌ای آن می‌توان به عنوان یک دسته‌ برای قرار دادن دست استفاده کرد. از آنجایی که این فریم ساختار سخت و خشکی دارد، موجب احساس راحتی کاربر نخواهد شد؛ از این‌رو از یک روکش پارچه‌ای نرم استفاده شده است. این روکش به‌خوبی بخش‌هایی از صندلی را که با بدن کاربر در تماس است پوشش داده تا فرد احساس راحتی داشته باشد و سرمای میله‌ها در کنار ساختار غیر قابل انعطاف‌پذیرشان آزاردهنده نباشد.

با در اختیار داشتن صندلی تاشوی مدل C1 می‌توانید از لحظاتی که در طبیعت سپری می‌کنید لذت بیشتری ببرید. این محصول در کنار طراحی مناسب از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و حمل آن نیز به راحتی امکان‌پذیر است. در صورتی که نخواهید از این صندلی استفاده کنید می‌توانید آن را تا کرده و در گوشه‌ای قرار دهید تا فضای زیادی را اشغال نکند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


اگر قصد دارید از یک صندلی مناسب برای استراحت کردن و دیدن مناظر در باغ، حیاط، پشت بام و حتی پیک‌نیک استفاده کنید، محصول فوق انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این صندلی به شکل تاشو طراحی شده است تا حمل آن به راحتی امکان‌پذیر باشد و فضای کمی را اشغال کند. در صورتی که نخواهید از این محصول استفاده کنید می‌توانید آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. ساختار اصلی این محصول را میله‌های مستحکم فلزی تشکیل داده‌اند. این میله‌ها به شکل توخالی طراحی شده‌اند تا وزن محصول بیش از حد بالا نرود و حمل آن دشوار نشود. این میله‌های آهنی برای آنکه دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نشوند از آبکاری باکیفیتی سود می‌برند. این آبکاری کروم علاوه‌بر مقاوم‌سازی صندلی، موجب زیبایی هرچه بیشتر آن شده است. نشستن روی این صندلی حس بسیار خوبی را به فرد منتقل می‌کند. زاویه‌ی نشستن روی این صندلی تاشو به شکلی است که فرد می‌تواند آرامش زیادی را احساس کرده و حتی روی آن چرت بزند. وجود یک روکش پارچه‌ای برای این محصول باعث شده تا بدن فرد در حین نشستن با میله‌های فلزی سخت آن تماسی نداشته باشد. این روکش حالتی نرم و مناسب دارد تا نیروی وزن به خوبی روی آن تقسیم شود. این صندلی تاشوی کاربردی را شرکت «بالینکو» (Ballinco) تولید می‌کند. این محصول مدل C1 نام داشته و از طراحی مناسب و کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. بالینکو یکی از شرکت‌های نام آشنا در زمینه‌ی تولید انواع سرویس خواب، مبلمان، کمد و سایر لوازم دکوراتیو است. تجربه‌ی این شرکت به بیش از یک دهه می‌رسد و محصولات آن به لطف طراحی و کیفیت ساخت بالا مشتریان زیادی دارد. از آنجایی که هر فرد سلیقه‌ای خاص و ویژه دارد، شرکت بالینکو از رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوعی برای این محصول استفاده کرده تا مورد پسند همه قرار گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



صندلی تاشو بالینکو مدل C1
صندلی تاشو بالینکو مدل C1
صندلی تاشو بالینکو مدل C1


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



صندلی تاشو بالینکو مدل C1
صندلی تاشو بالینکو مدل C1
صندلی تاشو بالینکو مدل C1


 


 













































تصاویر بیشتر برای صندلی تاشو بالینکو مدل C1گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مشخصات، قیمت و خرید صندلی تاشو بالینکو مدل C1 | دیجی‌کالا







رتبه: ۴ - ‏۳ مرورخرید اینترنتی صندلی تاشو بالینکو مدل C1 و قیمت انواع صندلی بالینکو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های صندلی بالینکو با بهترین قیمت در ...




لیست قیمت صندلی تاشو بالینکو مدل C1 | ترب





خرید صندلی تاشو بالینکو مدل C1 ، خرید Ballinco C1 Folding Chair ، لیست قیمت صندلی تاشو بالینکو مدل C1 ، لیست قیمت Ballinco C1 Folding Chair ...





لیست قیمت صندلی تاشو بالینکو مدل C1 Ballinco C1 ...





خرید صندلی تاشو بالینکو مدل C1 Ballinco C1 Folding Chair ، لیست قیمت صندلی تاشو بالینکو مدل C1 Ballinco C1 Folding Chair ، ارزانترین قیمت صندلی تاشو ...





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 | پویانو | معماری | دکوراسیون ...





صندلی تاشو بالینکو مدل C1. دسته بندی محصول : صندلی تاشو. نوع : ثابت جنس پشتی : پارچه جنس کفی : پارچه جنس دسته : فلز جنس پایه : فلز نحوه ایستایی : پایه





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 - کالاخوان





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 با بدنه فلزی و روکش پارچه ای مناسب استفاده در مسافرت و کمپینگ می باشد. از این صندلی سفری می توانید در فضای باز، بالکن، حیاط و ...





Ballinco C1 Folding Chair صندلی تاشو بالینکو مدل C1 - ...





Ballinco C1 Folding Chair صندلی تاشو بالینکو مدل C1. وقتی موجود شد به من خبر بده. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0. 4. 0. 3. 0. 2. 0. 1. 0.





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 - irancomment.com





قیمت خرید و فروش صندلی تاشو بالینکو مدل C1 | نظرات کاربران را در مورد این کالا.





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 | | اینمال





صندلی تاشو بالینکو مدل C1. 380,000 تومان. قیمت محصول ممکن است به‎روز نباشد، لطفا برای دریافت قیمت به‎روز روی دکمه خرید محصول کلیک کنید. خرید محصول.





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 - Filmkala فیلم کالا





فیلمها و مشخصات فنی ، نمودار قیمت و نظرات کاربران ، خرید و فروش صندلی تاشو بالینکو مدل C1.





9 مدل صندلی راحتی برای خانه و محل کار - کلاغه





۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - صندلی تاشو بالینکو مدل C1. صندلی‌های زیر همه از طراحی‌های انعطاف پذیر و راحتی برخوردارند. این صندلی‌ها را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی استفاده ...





کارواش کرشر مدل K2 Compact - شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز





۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ارسال از 2 روز آینده. preload درحال بروزرسانی قیمت ها از دیجی‌کالا. ۵۵۰,۰۰۰. ۳۸۰,۰۰۰ تومان. ۳۱ ٪. خرید از دیجی‌کالا. صندلی تاشو بالینکو مدل C1. امکان.





صندلی تاشو بالینکو مدل C1 - برترین برند






اطلاعاتی برای این صفحه در دسترس نیست.

دلیل آن را بدانید





خرید ارزان صندلی تاشو بالینکو مدل مدرن شیک [تخفیف ویژه ...





صندلی تاشو بالینکو مدل مدرن شیک بالینکو یکی از شرکت‌های نام آشنا در زمینه‌ی ... این محصول مدل C1 نام داشته و از طراحی مناسب و کیفیت ساخت خوبی برخوردار است.





صندلی تاشو گرد - مبلمان بالینکو | مبلمان مدرن | مبلمان ...





صندلی تاشو گرد. مکان شما: خانه / home / محصولات OutDoor / صندلی تاشو گرد. خرید. ابعاد. مشخصات. درباره محصول. ابعاد. قطر ۸۰ سانتی متر; ارتفاع ۷۷ سانتی متر.





صندلی تاشو سفری مدل c1 - هر چی که بخوای هس





۱ روز پیش - ۵ آذر ۱۳۹۸ - صندلی تاشو بالینکو مدل C1 با بدنه فلزی و روکش پارچه ای مناسب استفاده در مسافرت و کمپینگ می باشد. از این صندلی سفری می توانید ...





آگهی‌های انواع صندلی تاشو در دیوار تهران





اگر به دنبال مشاهده آگهی‌های صندلی تاشو و یا خرید و فروش صندلی تاشو در شهر تهران هستید، دیوار بهترین ... واکر مدل 7115032 با صندلی و تاشو باسبد( ساخت PRC).
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو